SMART24.EE Müügitingimused
1. Üldised tingimused
1.1 Üldised tingimused kehtivad Smart24.ee mööblipoe klientide (edaspidi Klient) ja Smart24.ee poeomaniku Smart Mööbel OÜ, Tiimani 1, 21004, Narva, Eesti, Reg nr. 12142610 (edaspidi Smart24.ee) vahel ostu ja müügi korra ja reeglite kehtestamiseks ning pooltevaheliste õigussuhete küsimuste lahendamiseks.
1.2 Üldised tingimused ei saa olla vastuolus Eesti Vabariigi seadusandluse nõudmiste ja õigusnormidega. Üldtingimustest vajaliku info puudumise korral neid täiendatakse ja tõlgendatakse, lähtudes õigusnormidest.
1.3 Lisaks käesolevatele Üldistele tingimustele reguleerivad Kliendi ja Smart24.ee vahelisi suhteid Smart24.ee hinnakiri.
1.4 Smart24.ее jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muuta. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.Smart24.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtivaid tingimused.
1.5 Smart24.ее ja a Klient soovivad kaubelda Smart24.ee veebilehekülje www.Smart24.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. Smart24.ee mööblipoes tellimust vormistades ning maksu sooritades, Klient kinnitab, et ta on tutvunud üldtingimustega ja on nendega nõus.
2. Smart24.ее hinnakiri
2.1 Smart24.ee toodete hinnad on osutatud Eesti eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
2.2 Transporditasu, mandri Eesti piires, on ühe toote puhul maksimaalselt 36 EUR ning 72 EUR mitme toote puhul. Kauba kohaletoimetamisel saartele on transporditasu maksimaalselt 50 EUR. Eraldi juhtudel võib tasu suureneda, eelnevalt klienti teavitades. Hiljemalt 48 h, pärast tellimuse täideviimist (ettemaksu sooritamise hetkest).
Kauba kohaletoimetamine toimub ainult Eestis , kaupa ei toimetata väljaspool Eestit.
2.3 Tarne hind on igal tootel eraldi väljatoodud. Juhul, kui tellimuses on rohkem kui üks kaubaühik siis arvestab süsteem transpordihinna automaatselt (reeglina maks. 72 EUR Eesti mandri osa). Kogu tarne väärtus kajastub "Ostukorvi" lehel ja Kliendile esitatud arvel/ tellimuse kinnituslehel.
2.4 Transpordi hind arvestatakse automaatselt eeldusel, et üks tellimus võrdub ühe sihtaadressiga. Juhul, kui Klient soovib kauba tarnet mitmele aadressile, tuleb teha eraldi tellimused või tasuda lisaks, kohaletoimetamise eest, Smart24.ee poolt esitatud arve alusel.
2.5 Smart24.ее jätab endale õiguse korrigeerida hindu (kaupade, kui ka teenuste eest). Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuse jõustumist - sellisel juhul kehtib hind mis oli kajastatud arvel, tellimuse vormistamise momendil, tingimusel, et tellimus ei olnud tühistatud, punktis 7.6 määratud põhjustel.
2.6 Järelmaksu tingimustega saab tutvuda veebilehel: http://www.smart24.ee/index.php?lang=est&id=2701
3. Soodustused ning Kampaaniad Smart24.ee
3.1 Smart24.ee pakub perioodiliselt oma klientidele reklaami kampaaniaid, lisasoodustusi ning loosimisi.
3.2 Kampaaniad kehtivad Smart24.ee poolt määratud ajavahemikus. Taavaliselt on see väljatoodud tootekirjelduses.
4. Ostukorv ja tellimuse vormistamine
4.1 Kliendi ostukorv luuakse hetkest, kui Klient on klikkinud lingile "Lisa ostukorvi".
4.2 Ostukorvis olevate toodete arvu, kogust ja toodete omadusi (värv,välimus jne) võib muuta, kuni lõpliku tellimuse kinnituseni.
4.3 Järelmaksuga toodete ostmisel, täidab Klient järelmaksutaotluse vormi.
4.4 Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete kiire ja korralik tarne.
4.5 Pärast „Vormistada tellimus" nuppu vajutamist kuvatakse ekraanile Kliendi tellimuse kinnitus ning koopia saadetakse automaatselt tellimuses märgitud Kliendi meiliaadressile, mis on salvestatud Kliendi ostu ajaloos ja Smart24.ee arhiivis.
4.6 Müügileping (edaspidi Leping) jõustub, kui on tasutud ettemaks (kuvatud arvel) või sissemakse ja Lepingutasu, kaupade järelmaksuga ostmise korral. Tasumine tehakse viie tööpäeva jooksul arvates arve esitamise hetkest.
5. Tellitud kauba eest tasumine
5.1 Smart24.ee e-poes on kliendil võimalus tasuda toodete eest:
-
Ülekandega (internetipanga kaudu, pangakontoris või makseterminalis)
-
Swedbanka Pangalingi kaudu (maksekinnitusega internetipanga kaudu)
-
Krediitkaardiga
-
PayPal'ga
-
Sularahamaksega Smart Mööbel OÜ esinduses, aadressil Tiimani 1A, Narva.
5.2 Maksimaalse efektiivsuse eesmärgil, on soovitatav kasutada Pangalinki. Kasutades seda maksemeetodit, näeb Smart24.ee klienditeenindus makset koheselt ning see kiirendab tellimuse täideviimis protsessi.
5.3 Soovi korral, võib klient tasuda ka kogu tellimuse 100%-lt.
5.4 Juhul, kui Klient on tasunud 50% tellimuse maksumusest, toimub teise osamakse tasumine vähemalt 24 tundi enne kokkulepitud tarnekuupäeva.
5.5 Oma valmisolekust, toodete kohaletoimetamiseks, teavitab Smart24.ee Klienti, tellimuses märgitud, kontakttelefoni või e-posti teel.
6. Kauba kohaletoimetamine ja Kliendile üleandmine
6.1 Tooted tarnitakse Kliendile ajavahemikus, mis on väljatoodud antud toote kirjelduses, või Kliendiga eraldi kokkuleppel.
6.2 Juhul, kui tarneaeg ei vasta Lepingus olevale infole - kohustub Smart24.ee teavitama Klienti tarneaja muutustest nii kiiresti kui võimalik.
6.3 Juhul, kui kauba kohaletoimetamisega viivitatakse üle kahe nädala, on Kliendil õigus nõuda Smart24.ee-lt lisaallahindlust (allahindluse suurus kooskõlastatakse individuaalselt).
6.4 Kui tellitud tooted on Smart24.ee lattu saabunud. Aantakse kaup üle kullerile ning transporditakse Kliendi tarneaadressile, eelnevalt kokkulepitud ajal.
6.5 Kaup toimetatakse tarneaadressi välisukseni. Vajaliku informatsiooni, kaupade kohaletoimetamise kohta, leiate veebilehel:
http://www.smart24.ee/transport-est-2700.html
6.6 Sihtkoha muutustest, on Klient kohustatud (3 päeva ette) teavitama Smart24.ee klienditeenindust. Adressi muutmine võib tuua muutusi ka transporditeenustes.
6.7 Tooted antakse kulleri poolt Kliendile üle saatelehe alusel. Enne kauba vastuvõtmist on soovitatav ülevaadata toote pakend. Nähtavate vigastuste korral, palume koheselt teavitada sellest Smart24.ee klienditeenindust. Allkirjastades saatele, kinnitab Klient, et kauba üleandmise momendil oli pakend terve ning on rahul pakendi seisundiga (kaup ei ole vigastatud).
6.8. Kauba kohaletoimetamine toimub ainult Eestis , kaupa ei toimetata väljaspool Eestit.
7. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine
7.1 Kliendil on õigus taganeda tellimusest, kuid enne toodete kohaletoimetamist, teatades sellest Smart24.ee klienditeenindust e-posti teel klienditugi@smart24.ee, vastavasisulise avaldusega. Ettemaks, tühistatud tellimuse eest, tagastatakse Kliendi pangakontole 14 tööpäeva jooksul peale Taotlusvormi esitamist. Taotlusvormi leiate siit.
7.2 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul esitades avaldus.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. Tagastamisavaldus tuleb saata Smart24.ee meili aadressile klienditugi@smart24.ee. Tellimuse maksumuse summa ning transpordikulud tagastatakse Kliendi pangakontole 5 tööpäeva jooksul, alates taganemisavalduse saamisest. Tagasisaatmise kulud kannab Klient (välja arvatud juhul, mis on sätestatud lõigus 7.3)
7.3 Smart24.ее kannab saatekulud kulud juhul kui:
-
Kaup oli transportimisel saanud vigastada, tootel ilmnesid puudused või toode oli praak, mida ei olnud võimalik pakendi visuaalsel kontrollimisel tuvastada
-
Toode ei vasta tellimuses väljatoodud tootele.
7.4 Smart24.ее jätab endale õiguse mitte tühistada Kliendi tellimust ning mitte vastu võtta tagastatud kaupa juhul, kui ostetud mööbliesemed on valmistatud Kliendile eritellimusel. Tegemist on eriprojekti- või muuga mis vastavuses Kliendi soovitustele ja nõudmistele. Need tellimused erinevad selle poolest, et klient on täitnud eritellimuste koostamise vormi mis on lisatud Müügilepingule.
7.5 Kui tagastatav toode on viga saanud - jätab Smart24.ee endale õiguse tasaarvestada toote väärtus. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamisega, on tal õigus kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut.
7.6 Smart24.ее jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui:
-
Klient ei ole tellimuse kinnitusel/arvel väljatoodud summat tasunud 5 tööpäeva jooksul, alates tellimuse kinnituse/arve väljastamis kuupäevast
-
Kliendil on Smart24.ee ees võlgnevus
-
Kliendi järelmaksutaotluse päringul kohta saabus negatiivne vastus
-
Tellitud kaup puudub tarnija laos ning Klient ei ole nõus Smart24.ee poolt pakutava asendustootega
8. Pretensioonide esitamise aeg ning mittevastavate toodete tagastamine
8.1. Smart24.ee kaubale kehtib 2 aastane pretensioonide esitamise aeg. Selle aja vältel tasub Smart24.ee kõik garnatiiga seotud juhtumite kulud ning eksperthinnangute kuulud.
8.2. Kliendil on õigus esitada pretensioone 24 kuu jooksul, alates kauba kättesaamisest.
Smart24.ee vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Smart24.ee kohustus.
Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Smart24.ee poole, saates e-kirja aadressile klienditugi@smart24.ee või helistada telefonil: 56 813 101.
Smart24.ee vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
8.3. Smart24.ee ei vastuta:
-
Kui toode on rikutud/kahjustatud kliendi poolt
-
puuduste eest mis on tekkinud toote mitte sihtotstarbelise kasutamise tagajärjel
-
toote normaalse füüsilise kulumise eest tavalise kasutamise korral
8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral, on kliendil õigus nõuda kauba asendamist nõuetele vastava ja puudusteta tootega, või loobuda tootest ning selle tagastada.
8.5. Punktidele 8.1, 8.2, 8.3 ja 8.4 lisaks, Kliendil õigused, mis tulenevad Tarbijakaitse Seadusest.
9. Poolte vastutus ja vääramatu jõud
9.1 Smart24.ee vastutab Kliendi ees Smart24.ee poolt käesolevate Üldiste tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.2 Klient vastutab Smart24.ee ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.3 Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
9.4 Smart24.ее ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
9.5 Smart24.ее ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate isikute ees kohustusi.
9.6 Smart24.ее ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude Üldiste tingimustega seotud tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.
10. Turvalisus ja Kliendi andmete kaitse.
10.1 Smart24.ее kasutab Kliendi poolt esitatud isiklikke andmeid ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks. Smart24.ee ei avalda Kliendi isiklikke andmeid kolmandatele osapooltele, v.a seadusega ettenähtud juhtudel.
10.2 Smart24.ee jätab endale õiguse teavitada Kliente uute toodete, teenuste ja parimate pakkumiste kohta juhul, kui klient on teinud linnukese kasti "Soovin saada uudiseid ning pakkumisi Smart24.ee toodete allahindluste kohta (maksimaalselt 1 kord kuus)"
10.3 Kliendil on õigus loobuda Smart24.ee reklaamkirjast
10.4 Kliendil on õigus nõuda oma isikuandmete täielikku eemaldamist Smart24.ee kliendibaasist.
11. Muud tingimused
11.1 Küsimused, mis ei kuulu üldtingimuste määruse alla, on reguleeritud vastavalt Eesti Vabariigi seadustele, arvestades esialgseid Smart24.ee ja Kliendi kavatsusi.
11.2 Vaidlused ja erimeelsused, mis tekkisid ühtsete tingimuste täideviimisel, lahendatakse kahepoolsete läbirääkimiste käigus.
11.3 Kui Klient ja Smart24.ee ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Klient ja Smart24.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
12. Isikuandmete töötlemine
Milliseid isikuandmeid töödeldakse
- nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;
- kauba kohaletoimetamise aadress;
- pangakonto number;
- kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);
- klienditoe andmed.
Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse
Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks
Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.
Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).
Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.
Õiguslik alus
Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.
Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).
Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse
Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.
Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.
Kui veebipoe raamatupidamine toimub teenusepakkuja poolt, siis edastatakse isikuandmed teenusepakkujale raamatupidamistoimingute tegemiseks.
Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.
Turvalisus ja andmetele ligipääs
Isikuandmeid hoitakse Zone Media OÜ serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.
Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.
Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.
Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.
Isikuandmetega tutvumine ja parandamine
Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.
Nõusoleku tagasivõtmine
Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.
Säilitamine
Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.
Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.
Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat).
Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.
Kustutamine
Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.
Ülekandmine
E-posti teel esitatud ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab ülekandmisele kohalduvatest isikuandmetest.
Otseturustusteated
E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja päises vastav viide või võtta ühendust klienditoega.
Vaidluste lahendamine
Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel Smart24.ee. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).
Smart Mööbel OÜ müügitingimused (v10.10.17)